FlexSlider

Projektek

Belső Front Évzáró Fórum

Kerekasztal-beszélgetés és fórum a következő témákban: a Neveléstudományi Intézet tanszékeinek megszüntetése; a vizsgák, a vizsgaidőszak, a félévi osztályozás, a minősítő értékelés létjogosultságának kérdése, a projekt-alapú képzés tervezésének-bevezetésének lehetőségei, kockázatai stb.; a képzés és az intézmény társadalomköz(el)ivé tételének, a helyi szervezetek, iskolák és tanodák, szolgáltatók, társadalmi csoportok bevonásának lehetőségei; a munkaerőpiaci kimenet dilemmája, kérdések a képzés piaci hasznosságával és piaci meghatározottságával kapcsolatban; az elméleti és gyakorlati konglo

Közoktatási Forradalom

Az oktatási rendszer katasztrófájának eljövetelét látva vannak, akik felháborodnak, vannak, akik egyszerűen tudomásul veszik, vannak, akik feladják és vannak, akik szerveződnek. A KÉM azok oldalán van, akik szerveződnek!

Kreditmentes Szabadegyetem

A  KREDITMENTES SZABADEGYETEM egy olyan műhely, amelyet mi, hallgatók önmagunknak alakítunk, szabadon szervezünk. Célja, hogy tagjai saját érdeklődésükre és tanulmányaikra építve egymást segítsék tanácsaikkal. Gyere és mondd el, mi hiányzik a képzésből! Miről tanulnál szívesen? Miben lenne szükséged segítségre, tanácsra? Gondolkodjunk közösen, támogassuk egymást! Az egyetem nem csak a kötelező tanokról szólhat!

 

Pedagógiai Projektnap és Fórum

Csoportok: 

Május 19-én az ELTE PPK pedagógia szakos hallgatói mutatják be szakmai tevékenységüket. A projektbemutató után egy fórumot rendezünk, ahol végre érdemi dialógus kezdődhet a képzést illető kérdésekről. A Projektnap nyitott, mindenkit várunk!

Tanulói részvétel az iskolában

A Norvég Civil Alap támogatásában részesült Iskolafejlesztési Alapítvány Tanulói részvétel az iskolában című projektje, amelyet Trencsényi László vezetésével dolgozott ki az alapítvány. A projekt alapkérdése, hogy miképp lehet fokozni jelen körülmények közt a tanulói részvételt az “iskolaüzem”, a “pedagógiai folyamatok” fenntartásában. Loránd Ferenccel szólva: miképp lehet megterhelni a fiatalokat az önmagukért viselt felelősséggel.